Komunala Sevnica izvaja popise vodomerov v gospodinjstvih najmanj enkrat letno, veliko gospodinjstev ima vodomere že mesečno popisane. Plačevanje računov po dejanski mesečni porabi olajša spremljanje porabe vode in prav tako se lahko hitro ugotovijo morebitne nepravilnosti, kar pripomore k hitrejšemu ukrepanju, posledični gospodarni rabi vode in nenazadnje tudi nižjim stroškom komunalnih storitev.
Uporabnike vabimo, da tudi sami redno preverjate stanje vodomera (tudi, če imate že vgrajeni daljinski vodomer) in nam javite morebitna neskladja z obračunom.
Če ugotavljate, da vodomer že dalj časa ni bil popisan, ga odčitajte in nam stanje do 25. v mesecu sporočite na spodaj navedene kontakte ali preko portala, ki se nahaja na začetni strani spletne strani Komunale Sevnica.
Pomembno je, da stanje pravilno odčitate. Vedno se namreč sporoča samo stanje v m3 (brez litrov), tako kot prikazujeta spodnji sliki pri različnih tipih vgrajenih vodomerov: