Dobava materiala za vzdrževanje objektov in naprav vodovoda in kanalizacije

JN MV 4/2021

Nazaj

Naročnik Javno podjetje Komunala d.o.o. Sevnica, NHM 17, 8290 Sevnica, je na Portalu javnih naročil objavil obvestilo o naročilu (v nadaljevanju javni razpis) po naročilu male vrednosti v skladu s 47. členom (infrastrukturno področje) Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18, v nadaljevanju: ZJN-3) za »Dobavo materiala za vzdrževanje objektov in naprav vodovoda in kanalizacije«. 

Predmet naročila je dobava vodovodnega in kanalizacijskega materiala. Javno naročilo je razdeljeno na 4 sklope:

Sklop:Naziv sklopa
A.Cevi
B.Vodovodne armature
C.Kanalizacijski material
D.Dobava vodomerov

 

Ponudnik lahko odda ponudbo za:

  • posamezen sklop,
  • več sklopov,
  • vse razpisane sklope.

V primeru, da ponudnik oddaja ponudbo za več sklopov, mora biti njegova ponudba predložena tako, da se lahko ocenjuje po posameznih razpisanih sklopih.

Ponudnik mora ponuditi vse artikle iz sklopa. V primeru, da ponudnik ne bo ponudil najmanj vseh zahtevanih artiklov v sklopu bo izločen iz nadaljnje obravnave za ta sklop. Naročnik torej ne bo upošteval ponudnika, ki bo znotraj posameznega sklopa ponudil zgolj posamezen artikel. 

Ocenjene razpisane količine v popisih del (ponudbenih predračunih) so zgolj informativne narave in jih naročnik lahko spreminja, glede na potrebe. 

Izbrani ponudniki bodo morali dostaviti blago na odjemno mesto naročnika (fco naročnik) Javno podjetje Komunala d.o.o. Sevnica. Naročnik se ne zavezuje naročiti vseh predvidenih količin iz popisa.

Vabimo vas, da predložite Vašo ponudbo na ta javni razpis v skladu z Navodili ponudnikom za izdelavo ponudbe.

Ponudbe je potrebno oddati v informacijskem sistemu e-JN najkasneje 23.4.2021 do 10.00 ure. 

Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 23.4.2021ob 10.05 uri.

Uradni podatki

Kontakt

Komunala Sevnica

Srebrni

Cert ID: 0023/00023

DominoCert Certifikat digitalne odličnosti
Komunala d.o.o. Sevnica
Matična številka: 5068088000