Javno podjetje Komunala d.o.o. Sevnica
Reševanje reklamacij in pritožb za gospodinjske odjemalce
Informacija gospodinjskim odjemalcem zemeljskega plina o reklamacijah in pritožbah (na podlagi 17. člena Zakona o oskrbi s plini – ZOP, Uradni list RS, št. 204/21 s spremembami in dopolnitvami):
Dobavitelj zemeljskega plina, Javno podjetje Komunala d.o.o. Sevnica, Naselje heroja Maroka 17, 8290 Sevnica, se obvezuje, da bo pri reševanju reklamacij in pritožb upoštevalo pravice, ki pripadajo gospodinjskim odjemalcem.
V zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja pri izvajanju pogodbe o dobavi zemeljskega plina lahko gospodinjski odjemalec:
- Javno podjetje Komunala d.o.o. Sevnica in sicer po pošti na naslov Naselje heroja Maroka 17, 8290 Sevnica ali e-naslov: plinovod@komunala-sevnica.si.
- V primeru nestrinjanja z odločitvijo dobavitelja o reklamaciji v zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja, lahko vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: postopek IRPS) pri Evropskem centru za reševanje sporov - ECDR (v nadaljevanju: imenovani izvajalec IRPS).
Pobuda bo v okviru postopka IRPS obravnavana s strani imenovanega izvajalca IRPS skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015).
Gospodinjski odjemalec pobudo za postopek IRPS vloži neposredno pri imenovanem izvajalcu IRPS. Podrobnejše informacije v zvezi s postopkom IRPS lahko gospodinjski odjemalci pridobijo neposredno na spletni strani www.ecdr.si ali preko e-pošte info@ecdr.si oziroma tel. št. 08/2056 590 imenovanega izvajalca IRPS.
Gospodinjski odjemalec lahko poišče pomoč v zvezi s pravicami potrošnika pri:
- Tržnem inšpektoratu RS: www.ti.gov.si
- Uradu RS za varstvo potrošnikov: www.uvp.gov.si
- Zvezi potrošnikov Slovenije: www.zps.si